ARAÇ TANIMI :
1. Dijilla Assistance bilgileri teminat başlamadan önce bildirilen Motokurye Kullanım Motosiklet ve Elektrikli Bisiklet (Bireysel kullanılan araçlar, şahsi kullanıma ait, her marka ve modelde diğer motosikletler, atv, elektrikli bisiklet araçlar hariç Sadece Kurye Kullanımındaki ilgili firmalar ile kurye sözleşmesine bağlanmış motosiklet ve elektrikli bisiklet) araçlardır.
Sözleşme başlangıç tarihinden itibaren 3 gün içerisinde iptali veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve araç değişikliği yapılmayacaktır. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilcektir. Sözleşme tarihinden önce kaza yapmış veya arızalı araca paket düzenlendiği tespit edilmesi durumunda hiçbir şekilde hizmet verilmeyecektir.
STANDART PAKET HİZMET İÇERİĞİ :
Aracın çalışmasına veya yürür üne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda Dijilla Assistance tarafından aracın en yakın oto tamir servisine naklini;
Arıza anında yılda bir kez olay başı 2000 tl limite kadar toplamda 2000 tl limite kadar,
Kaza anında yılda iki kez olay başı 2000 tl limite kadar toplamda 2000x2:4000 tl limite kadar temin edecektir.
2 Gün İkame Motosiklet (Kaza veya Arıza Durumunda Belirtilen şehirlerde müşteri talebi ve Firma Teslim noktalarından teslim alınmak kaydıyla)
Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın oto tamir servisi dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. Arıza veya kaza anında aracın çekilmesi, hizmet maliyeti dışında kalan köprü geçişleri, ücretli geçişler, otopark bedelleri vb. bedeller hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenecektir. Toplam 8.000 tl limitin dolması durumunda sözleşme süresi sona erecektir. Aracın kaza sonucu devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracın çekilerek veya vinç ile bulunduğu yerden kurtarılarak yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması 2000 TL limite ve yılda 1 defaya kadar sağlanacaktır. Aracın bagaj ve yükünden dolayı çekilmesine veya kurtarılmasına engel bir durum var ise, bagaj veya yükün boşaltılmasından Dijilla Assistance sorumlu değildir. Araçta seyahat eden yolcuların naklinden Djilla Assistance sorumlu değildir. Aracın çekme ve kurtarma hizmetleri aşağıdaki kapsamda verilecektir.
STANDART PAKET HİZMET SÖZLEŞMESİNE İLİŞKİN ÖZEL HUSUSLAR :
1. Dijilla Assistance, bölgedeki anlaşmalı mevcut çekme / kurtarma hizmet sağlayıcı firmaların imkanları, yeterlilikleri ölçüsünde, fiziki, coğrafi ve iklim koşullarının elverdiği ölçüde hizmetin verilmesini veya organizasyonunu gerçekleştirecektir. İç işleri bakanlığı tarafından terör bölgesi ve özel güvenlik bölgesi ilan edilen il ve ilçelerde ve Grev, Kargaşalık, Deprem, Sel, Doğal afet, Halk hareketleri olması durumunda hizmet verilmeyecektir.
2. Bölgedeki çekici / kurtarıcı firmalara ait çekici araçların ulaşabileceği, emniyetle yürüyebileceği kara yolları üzerinde olması, kapalı otoparklarda olmaması, halinde hizmet sağlanacaktır.
3. Arızalı veya kazalı aracın çekiciye yüklenmesi veya kurtarılması esnasında araçta oluşacak hasardan Dijilla Assistance sorumlu değildir. Hizmeti veren yol yardım firması sorumluluğundadır.
4. Aracın çalışmasına veya yürür üne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda hizmet verilecektir. (Aracın çamura saplanması, farlarının aydınlatmaması, cam silgiçlerinin çalışmaması, aracın karlı ve yağışlı havalarda yolda ilerleyemiyor olması, cam kırılması) mekanik arıza olarak değerlendirilmeyecek ve hizmet verilmeyecektir.
5. Hizmetten yararlanacak müşterinin oto tamirhane dışındaki başka bir adrese veya konuma aracın çekilmesi talepleri (Sanayi bölgesinden evinin önüne veya herhangi bir oto tamir servisinden başka bir oto tamir servisine çekilmesi talepleri) karşılanmayacaktır.
6. Dijilla Assistance lüzum görmesi durumunda hizmetten yararlanacak müşteriden gerekli evrak belge ve dokümanları (olay yeri resimleri, araç ruhsatı, kullanıcı ehliyet bilgileri, sözleşme örneği) isteyebilir.
7. Hizmetten yararlanacak müşterinin yanlış veya gerçeğe aykırı beyanı, iyi niyeti suiistimali ve art niyetli davranışı tespit edilmesi durumunda sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedilebilir.
8. Hizmetten yararlanacak müşterinin çağrı merkezini aramadan aracını kendi imkânıyla çektirmesi durumunda hizmet sözleşmesinden faydalanamaz. Oluşacak zararlardan DİJİLLA ASSİSTANCE sorumlu tutulamaz.
9. Hizmetten yararlanacak müşterinin gelen servis sağlayıcısını beklememesi veya gelen servis sağlayıcısını geçerli bir sebep olmaksızın kabul etmemesi durumunda hizmetten faydalanmış sayılır.
10. Yakıt bitmesi durumunda paketteki arıza hakkından kullanılarak olay başı limit dâhilinde hizmet verilecektir. En yakın akaryakıt istasyonuna kadar aracın nakli sağlanacaktır.
11. Lastik patlaması durumunda paketteki arıza hakkından kullanılarak olay başı limit dâhilinde hizmet verilecektir. Herhangi bir nedenle lastiği patlayan veya zarar gören araca en uygun hizmet birimi gönderilir. Gönderilen hizmet birimi, olay yeri uygunsa ve hizmetten yararlanacak müşterinin aracında yedek lastik var ise aracın lastiği değiştirilir. Olay yeri uygun değil ise aracın en yakın lastikçiye veya servise naklini organizasyonunu sağlar. Lastiğin tamiri ile ilgili malzeme ve işçilik ücreti müşteri tarafından ödenir.
12. Araç orijinal yüksekliğinde değil ise (Helezonları düşürülmüş, ek karlık veya tampon ile yere yaklaştırılmış araçlarda) çekim maliyeti Dijilla Assistance tarafından karşılanır. Aracın çekiciye yüklenmesi için gerekli olan vinç ve ahtapot maliyeti müşteri tarafından karşılanır.
İKAME ARAÇ HİZMET İÇERİĞİ :
Sözleşme geçerlilik süresi içerisinde gerçekleşen bir çift taraflı kaza sonucu araçta meydana gelen, aracın trafikte emniyetli sürüşüne engel olan ve/veya aracın hareketsizliğine neden olan hasarlar için 2 ( iki ) gün, aşağıdaki koşullarda ikame kiralık araç verilir.
İKAME ARAÇ HİZMET SÖZLEŞMESİNE İLİŞKİN ÖZEL HUSUSLAR :
1. İkame kiralık Motosiklet hizmeti, Çifttaraflı kaza sonucu meydana gelen hasarlar için aracın serviste onarım ihtiyacı oluştuğu durumlarda verilecektir. Eksper onayı ile trafikte emniyetli sürüşe engel teşkil etmediği belirlenen hasarlar için ikame araç hizmeti verilmez (Kaporta, karoseri ve tampon üzerindeki çizikler, göçükler veya koltuk döşeme Mini Hasar Onarım Hizmeti kapsamındaki onarımları gibi).
2. İkame kiralık araç, hasarlı aracın servisteki onarım süresinin 3. maddeye göre yapılacak tespitinin 24 saati geçtiği durumlarda (Pazar günleri hariç) verilir.
3. DİJİLLA ASSİSTANCE aracın tamir süresinin tespitinde kendi uzmanını görevlendirebilir, gerektiğinde eksper ve tamiratı gerçekleştirecek tamirciden görüş alır, ancak İkame kiralık araç hizmetinden yararlanma süresinin tespitinde DİJİLLA ASSİSTANCE’nın kararı esastır.
4. Tamiratın mutabık kalınan süreden kısa sürmesi durumunda ikame araç iade edilecektir.
5. Araç sahibi ile karşılıklı mutabık kalınan tamir süresi ile ve her koşulda en fazla sözleşmede belirtilen gün kadar (olay başına 2 gün) ve yılda en fazla bir kez mümkün olabilen durumlarda rent a car firmasının filosunda bulunan 50CC ve Üzeri Motokurye Kullanımına uygun olmak üzere ikame araç sağlanır.
6. Hizmet sağlayıcı tarafından bölgedeki anlaşmalı mevcut rent a car şirketlerinin araç temin edebildiği ölçüde hizmetin verilmesi ve ikame araç organizasyonu gerçekleştirilir.
7. İkame araç, talep edilen yere en yakın anlaşmalı kiralık araç firmasının bir ofisinden teslim alınır ve teslim edilir. İkame aracın başka bir adreste teslim alınması ve/veya teslim edilmesi durumunda oluşacak maliyetlerden DİJİLLA ASSİSTANCE sorumlu değildir.
8. İkame kiralık araç hizmetinin sağlanması için bir diğer koşul da kredi kartı sahibi olmaktır. Araç kiralama şirketlerinin uyguladıkları genel kurallar gereğince araç kiralayan müşteriye aracın sağlanma amacı ve ücretinin kimin ödeyeceğine bakılmaksızın, kiralama sözleşmelerinde teminat içerisine alınmamış masraflar için sağlanan aracın sınıfına göre kredi kartına bloke konulacaktır. Bloke konulan tutar kiralık araç şirketi tarafından Trafik cezaları, Yakıtın eksik teslim edilmesi, Araca verilebilecek her türlü zararlar, Kiralayanın kusurlu hareketlerinden dolayı kiralık aracın kullanılmamasından doğan ticari kayıplar durumlarda kullanılabilecektir (Bloke araç teslimatı sonrası kaldırılmaktadır. Blokenin kaldırılma süresi kredi kartının ait olduğu bankaya göre değişmektedir):
9. Dijilla Assistance lüzum görmesi durumunda hizmetten yararlanacak müşteriden gerekli evrak belge ve dokümanları ( olay yeri resimleri, araç ruhsatı, kullanıcı ehliyet bilgileri, sözleşme örneği ) isteyebilir.
10. Dijilla Assistance; Hizmetten yararlanacak müşterinin yanlış veya gerçeğe aykırı beyanı, iyi niyeti suiistimali ve art niyetli davranışı tespit edilmesi durumunda sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.
11. Kiralık araç temininde mücbir sebeplerden dolayı ve araç kiralama şirketlerinde araç teminin edilememesi durumunda hak sahibine 400 TL (dörtyüztürklirası) KDV dahil ödemesi yapılacaktır.
12. Eksper raporu sonucunda, hasarın kapsam dışında olduğu ikame aracın kiralanması gerçekleştikten sonra ortaya çıkar ise kiralama ücreti müşteriden tahsil edilecektir.
13. İlgili kazaya bağlı olmayan estetik tadilatlar, onarımlar, periyodik bakımlar için geçen süreler teminat dışıdır.
14. Aracın kaza veya sözleşme dahilindeki arıza dışında herhangi bir neden ile hareketsiz kalması teminat dışıdır. (anahtar kaybı, diğer hırsızlık veya parça kaybolmas)
15. Kask, Ön cam hasarları ve aracın veya belirli parçalarının çalınması, tam hasar hallerinde ikame araç temin edilmeyecektir.
16. Eksper onayı ile trafikte emniyetli sürüşe engel teşkil etmediği belirlenen hasarlar için ikame araç hizmeti verilmez.