MENU

KATEGORİLER

ARAÇ TANIMI :
1. Dijilla Assistance bilgileri teminat başlamadan önce bildirilen Bireysel veya Ticari Kullanımda olan, Ruhsat bilgilerinde araç türü olarak Motosiklet kaydı bulunan, her türlü Motosiklet ve Elektrikli Bisiklet, ATV tipi araçlardır. 

Sözleşme başlangıç tarihinden itibaren 3 gün içerisinde iptali veya araç değişikliği talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve araç değişikliği yapılmayacaktır. Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 1 hafta (7 gün) sonra geçerli olacaktır. Hizmetten yararlanacak müşterinin aracı arıza veya kaza nedeni ile ikinci kez çekici hizmeti, iki olay arasında 1 hafta (7 gün) geçmiş olması durumunda verilcektir. Sözleşme tarihinden önce kaza yapmış veya arızalı araca paket düzenlendiği tespit edilmesi durumunda hiçbir şekilde hizmet verilmeyecektir.

STANDART PAKET HİZMET İÇERİĞİ :
Aracın çalışmasına veya yürür üne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda Dijilla Assistance tarafından aracın en yakın oto tamir servisine naklini;
Arıza anında yılda iki kez olay başı 2500 tl limite kadar toplamda 2500*2 = 5000 tl limite kadar,
Kaza anında yılda iki kez olay başı 2500 tl limite kadar toplamda 2500*2 = 5000 tl limite kadar temin edecektir.
Hizmetten yararlanacak müşterinin en yakın oto tamir servisi dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır.  Arıza veya kaza anında aracın çekilmesi, hizmet maliyeti dışında kalan köprü geçişleri, ücretli geçişler, otopark bedelleri vb. bedeller hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından ödenecektir. Toplam 8.000 tl limitin dolması durumunda sözleşme süresi sona erecektir. Aracın kaza sonucu devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracın çekilerek veya vinç ile bulunduğu yerden kurtarılarak yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması 2000 TL limite ve yılda 1 defaya kadar sağlanacaktır. Aracın bagaj ve yükünden dolayı çekilmesine veya kurtarılmasına engel bir durum var ise, bagaj veya yükün boşaltılmasından Dijilla Assistance sorumlu değildir. Araçta seyahat eden yolcuların naklinden Djilla Assistance sorumlu değildir. Aracın çekme ve kurtarma hizmetleri aşağıdaki kapsamda verilecektir.

STANDART PAKET HİZMET SÖZLEŞMESİNE İLİŞKİN ÖZEL HUSUSLAR :
1. Dijilla Assistance, bölgedeki anlaşmalı mevcut çekme / kurtarma hizmet sağlayıcı firmaların imkanları, yeterlilikleri ölçüsünde, fiziki, coğrafi ve iklim koşullarının elverdiği ölçüde hizmetin verilmesini veya organizasyonunu gerçekleştirecektir. İç işleri bakanlığı tarafından terör bölgesi ve özel güvenlik bölgesi ilan edilen il ve ilçelerde ve Grev, Kargaşalık, Deprem, Sel, Doğal afet, Halk hareketleri olması durumunda hizmet verilmeyecektir.
2. Bölgedeki çekici / kurtarıcı firmalara ait çekici araçların ulaşabileceği, emniyetle yürüyebileceği kara yolları üzerinde olması, kapalı otoparklarda olmaması, halinde hizmet sağlanacaktır. 
3. Arızalı veya kazalı aracın çekiciye yüklenmesi veya kurtarılması esnasında araçta oluşacak hasardan Dijilla Assistance sorumlu değildir. Hizmeti veren yol yardım firması sorumluluğundadır.
4. Aracın çalışmasına veya yürür üne engel bir mekanik arıza veya kaza durumunda hizmet verilecektir. (Aracın çamura saplanması, farlarının aydınlatmaması, cam silgiçlerinin çalışmaması, aracın karlı ve yağışlı havalarda yolda ilerleyemiyor olması, cam kırılması) mekanik arıza olarak değerlendirilmeyecek ve hizmet verilmeyecektir.
5. Hizmetten yararlanacak müşterinin oto tamirhane dışındaki başka bir adrese veya konuma aracın çekilmesi talepleri (Sanayi bölgesinden evinin önüne veya herhangi bir oto tamir servisinden başka bir oto tamir servisine çekilmesi talepleri) karşılanmayacaktır. 
6. Dijilla Assistance lüzum görmesi durumunda hizmetten yararlanacak müşteriden gerekli evrak belge ve dokümanları (olay yeri resimleri, araç ruhsatı, kullanıcı ehliyet bilgileri, sözleşme örneği) isteyebilir.
7. Hizmetten yararlanacak müşterinin yanlış veya gerçeğe aykırı beyanı, iyi niyeti suiistimali ve art niyetli davranışı tespit edilmesi durumunda sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedilebilir.
8. Hizmetten yararlanacak müşterinin çağrı merkezini aramadan aracını kendi imkânıyla çektirmesi durumunda hizmet sözleşmesinden faydalanamaz. Oluşacak zararlardan DİJİLLA ASSİSTANCE sorumlu tutulamaz.
9. Hizmetten yararlanacak müşterinin gelen servis sağlayıcısını beklememesi veya gelen servis sağlayıcısını geçerli bir sebep olmaksızın kabul etmemesi durumunda hizmetten faydalanmış sayılır.
10. Yakıt bitmesi durumunda paketteki arıza hakkından kullanılarak olay başı limit dâhilinde hizmet verilecektir. En yakın akaryakıt istasyonuna kadar aracın nakli sağlanacaktır.
11. Lastik patlaması durumunda paketteki arıza hakkından kullanılarak olay başı limit dâhilinde hizmet verilecektir. Herhangi bir nedenle lastiği patlayan veya zarar gören araca en uygun hizmet birimi gönderilir. Gönderilen hizmet birimi, olay yeri uygunsa ve hizmetten yararlanacak müşterinin aracında yedek lastik var ise aracın lastiği değiştirilir. Olay yeri uygun değil ise aracın en yakın lastikçiye veya servise naklini organizasyonunu sağlar. Lastiğin tamiri ile ilgili malzeme ve işçilik ücreti müşteri tarafından ödenir.
12. Araç orijinal yüksekliğinde değil ise (Helezonları düşürülmüş, ek karlık veya tampon ile yere yaklaştırılmış araçlarda) çekim maliyeti Dijilla Assistance tarafından karşılanır. Aracın çekiciye yüklenmesi için gerekli olan vinç ve ahtapot maliyeti müşteri tarafından karşılanır.

Telif hakkı © www.dijilla.com.tr 2025.